Nasze punkty programu

Przedstawiamy punkty programu, które chętnie poprowadzimy na konwentach i podczas różnych imprez. Większość z nich jest skalowalna czasowo oraz pod względem uczestników – liczby zapisane jako „od-do” pozostawiamy do wyboru organizatorowi konwentu. Niektóre punkty nie zostaną poprowadzone, jeśli uczestników zgłosi się mniej niż minimalna podana liczba. Jest to podyktowane naszą troską o jakość atrakcji i egzekwowane bezwzględnie za każdym razem.
Aby pozyskać naszą atrakcję na konwent wystarczy do nas napisać. Dostępność atrakcji jest zależna od prowadzącego, może się zatem zdarzyć, że nie będziemy w stanie jej zagwarantować. Można również napisać do nas, jeśli konwentowi nie udało się uzbierać tylu propozycji programowych, ile potrzebuje  – działamy jako „awaryjne koło ratunkowe”, nawet w momencie prośby o przyjazd na 2-3 dni przed eventem.

Chętnie poprowadzimy również pokrewne tematy do przedstawionych poniżej. Wystarczy się z nami skontaktować!

Warsztaty

Makijaż cyrkowy i sceniczny

Pod okiem doświadczonej wizażystki można nauczyć się wielu rzeczy... na przykład sztuki makijażu scenicznego! Warsztat będzie skupiał się na prezentacji prostych tricków zmiany wyglądu twarzy oraz ćwiczeniu precyzyjnych kresek.

Polecamy ten punkt programu zwłaszcza osobom, które chciałyby zacząć przygodę z cosplayem, modelowaniem w sesjach fotograficznych o tematyce fantasy oraz amatorskim charakteryzatorom. Podczas warsztatu użyjemy zarówno drogich produktów firmy Cryolan, jak ich tańszych zamienników.

 

WYMAGANIA: Projektor, kubeczki jednorazowe, woda, zakup jednej farbki Cryolanu na pokrycie strat w materiałach
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-25
CZAS TRWANIA: 1-2 godzin

 

Zrób się na bóstwo low cost

Zapraszamy na warsztaty charakteryzacji larpowej i scenicznej!

Czego się nauczycie?
- Efektywne używanie farb do ciała na różne sposoby
- Operowanie pędzlami i cieniami do powiek
- Domowe sposoby robienia sztucznej krwi
- Domowe sposoby robienia kleju do skóry
- Jak malować, żeby nie wychodziło krzywo? 🙂
- Jak postarzyć postać o 10, 20, 30 lat,- Jak zrobic sztuczny zarost,
- Jak zmienić swoje rysy na zwierzęce,
- Jak robic krosty, blizny, siniaki i odchodzaca skore domowymi sposobami

Posługiwać się będziemy jedynie tanimi, łatwymi do zdobycia materiałami.

WYMAGANIA: Kubeczki jednorazowe, czajnik, folia malarska, ilość krzeseł odpowiadająca ilości planowanych uczestników, darmowy wjazd dla prowadzących (2) na Twoją imprezę
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-60
CZAS TRWANIA: 1-3 godzin

.

 

Tani zombie - charakteryzacja za grosze

Krótki i przyjemny warsztat o tym, jak poranić się, złapać chorobę, poparzyć i krwawić bez bólu 🙂 Popracujemy nad tanimi i efektywnymi metodami zrobienia z siebie zombie, zrobimy sztuczną krew, odpadającą skórę. Ważnym elementem warsztatu będzie oczywiście cieniowanie różnymi kolorami. Pracować będziemy ze zdjęciami prawdziwych kontuzji, ran i poparzeń ucząc się jak nakładać konkretne kolory aby najwierniej zasymulować dany przypadek.

 

WYMAGANIA: Kubeczki jednorazowe, czajnik, folia malarska, ilość krzeseł odpowiadająca ilości planowanych uczestników
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-60
CZAS TRWANIA: 1-3 godzin
Na te warsztaty można wejść i z nich wyjść w dowolnym momencie. Mogą odbywać się w otwartej przestrzeni, która przyciągnie zwiedzających na krótko lub zatrzyma na dłużej.

 

Kreatywne karty postaci

Czy wiesz, że najciekawsza karta postaci nie mieści się na katce papieru? Próbowałeś kiedyś stworzyć bohatera na podstawie jedynie jego portfela? Czy można zaprojektować postać opartą o smak napoju? Zapraszamy na warsztat kreatywnych kart postaci idealny zaówno dla braci larpowej, jak i RPGowej. Przyjdź, nawet jeśłi nie piszesz larpów:)

 

WYMAGANIA: Kubeczki jednorazowe, głośniki,  opcjonalnie laptop i rzutnik
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-25
CZAS TRWANIA: 1-2 godzin

Warsztaty tańca średniowiecznego

Cóż jest lepszego na konwencie, niż warsztaty tańca średniowiecznego? Uczą, bawią, męczą:). Zapraszamy wszystkich, którzy chcą nauczyć się nowych tańców, ale również wyjadaczy - zawsze lepiej tańczy się w mieszanym towarzystwie. W programie:
- Kender
- Saltarello-
Taniec belgijski/Belgijka
- "taniec romantyczny"
- Taniec maltański
- Ballada Rycerska

------------------------------------------------------------------

WYMAGANIA: Dobre głośniki, przestrzeń na tyle duża, żeby tańczący się zmieścili i nie przeszkadzali hałasem sąsiadującym punktom programu, woda i kubeczki dla uczestników
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 5-25
CZAS TRWANIA: 1-3 godzin

Wrażliwość i obserwacja - umiejętność larpowa dla każdego

Wrażliwość oraz świadomość otoczenia rozwiązuje wiele problemów, z jakimi borykają się zarówno Mistrzowie Gry jak i gracze podczas larpa. Bezpieczeństwo, podążanie za sceną, tworzenie wspólnej historii, wyczucie momentu dynamicznego... to wszystko jest oparte o pewien rodzaj uważności, wrażliwości. Warsztat wprowadzi Was w te zagadnienia, pokaże przykładowe ćwiczenia jakimi można pracować w swoich lokalnych środowiskach.

---------------------------------------------------------------------------------------

WYMAGANIA: głośniki z jackiem do którego można podłączyć telefon, sala która nie jest przeszklona (!) i nie ma wielu sprzętów (będziemy tańczyć)
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 2-40
CZAS TRWANIA: 1.5-2 godzin

Diademy i korony - zrób to sam

Nakrycia głowy to bardzo widowiskowa rzecz. Diademy, korony, dziwne wykrzywione kształty... my wiemy, jak je robić! A do tego udostępniamy Wam sprzęt, materiały i doradztwo. Wyrwijcie się na chwilę z konwentowego gwaru, aby zrobić coś pięknego. Efekt Waszej pracy możecie zabrać ze sobą do domu.

WYMAGANIA: Zapewnienie 50% materiałów lub zwrot ich kosztów (klej na gorąco, farbki, pędzelki, sztuczne liście, pióra), folia malarska, dobrze wietrzone pomieszczenie. 
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-15
CZAS TRWANIA: 1-2h lub on-going*

 

 

*Ten punkt programu jest z serii on-going czyli możemy go organizować przez cały czas trwania konwentu.

Warsztaty z alfabetów

Otwieramy dla Was podwoje jaskini skrybów. Do dyspozycji otrzymacie tablice ze znakami, narzędzia ułatwiające naukę i chętnego do pomocy koordynatora. W programie: język Gallifreyan, Tengwar, Babiloński, alfabet runiczny Futhark Starszy. Warsztat ma formę otwartego pola do eksperymentów, nie jest zorganizowanym nauczaniem etapami, dzięki temu można zająć dowolne z czterech stanowisk i ćwiczyć.

WYMAGANIA: Pokrycie 100% kosztów materiałów lub dostarczenie ich (pióra, kałamarze, papier)
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: dowolna
CZAS TRWANIA: 2h lub on-going*

*Ten punkt programu jest z serii on-going czyli możemy go organizować przez cały czas trwania konwentu.

Komediowe warsztaty z tworzenia Tajemnych Magicznych I Rytualnych Zwojów

Jak stworzyć naprawdę zaawansowany Magiczny I Rytualny Zwój? Z pomocą przyjdzie nam Wikipedia, Google Translate i generator nazw losowych. Nauczymy się techniki postarzania papieru, szybkich i efektywnych tricków ładnego pisania, poznamy narzędzia do tworzenia własnych alfabetów, a na końcu zrobimy własne ambitne teksty godne odczytywania podczas każdej gry fabularnej.

Na przykład przepis na babeczkę. Po węgiersku.

WYMAGANIA: Pokrycie 50% kosztów materiałów lub dostarczenie ich (pędzle, herbata, sznurek, pióra), rzutnik, duże płaskie miski lub jakiekolwiek pojemniki na wodę
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: dowolna
CZAS TRWANIA: 1h lub on-going*

*Ten punkt programu jest z serii on-going czyli możemy go organizować przez cały czas trwania konwentu.

Broń bezpieczna od podstaw

Uczymy jak robić bezpieczną broń! Opisujemy i przeprowadzamy przez proces od początku do końca tak, abyście mieli w głowie techniki, które będziecie mogli rozwijać w domowym zaciszu. Doradzamy w sprawach sztyletów, młotów, kos, cepów i innych. Wskazujemy tanie rozwiązania, nie pracujemy na materiałach za miliony. Dzięki temu cały proces powtórzycie bez problemu po powrocie do waszych miast i bez inwestycji miesięcznej pensji.

 

 

WYMAGANIA: Pokrycie 50% kosztów materiałów lub dostarczenie ich (karimaty, kleje, pędzle, noże, latex), dobrze wietrzone pomieszczenie, folia malarska
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-15
CZAS TRWANIA: 2h lub on-going*

*Ten punkt programu jest z serii on-going czyli możemy go organizować przez cały czas trwania konwentu.

Wciągniesz każdego! - immersyjne karty postaci

Chcesz wciągnąć gracza w postać? Wywołać emocje, pokazać głębię? Nie jest to takie trudne! Niniejszy warsztat jest przeznaczony dla Mistrzów Gry RPG oraz larpowych, a także ciekawskich graczy, którzy chcieliby zacząć przygodę z immersją. Na przykładach larpowych nauczymy się uzasadnionego kognitywistycznie podejścia do wielowymiarowych kart postaci, nadamy tożsamość graczowi za pomocą jednego portfela, stworzymy marzenia i sny. Warsztat będzie miał formułę pulsacyjną, czyli część praktyczna zawsze będzie poprzedzona prezentacją danej techniki. Podczas warsztatu wymagana jest partycypacja praktyczna - nie można tylko "oglądać" jak inni ćwiczą:) Zachęcamy do przyjścia osoby, które chcą doświadczyć czegoś nowego lub doświadczyć innych.

WYMAGANIA: tablica suchościeralna, głośniki, rzutnik
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 5-25
CZAS TRWANIA:2h

Gry

Papers, please!

Raz w życiu, po tym jak skończysz 20 lat, możesz złożyć Podanie. To najważniejszy moment w Twoim życiu. Jeśli mieszkasz w III Dystrykcie Miasta, możesz złożyć Podanie o przeniesienie do II, I, oraz na Wyspę, jeśli masz tyle czelności. Jeśli mieszkasz w II lub I Dystrykcie, celujesz w wyższy Dystrykt, lub właśnie na Wyspę.
Bo Wyspa to piękny ptak. To spełnienie marzeń. Technologiczny cud, który powstał dzięki wysiłkom najzdolniejszych z Miasta. Pomiędzy Miastem a Wyspą oraz pomiędzy Miastem a resztą świata leżą pustynie. Piach zagrzebał już wszystko, co było do zagrzebania. Rozpaczliwie łapane przez Miasto resztki wody dają mieszkańcom okruchy życia.

Ci, którzy mieszkają w III Dystrycie są zbieraczami. Miasto bowiem leży na gruzach jednej z wielkich światowych metropolii, a gdzie gruzy - tam śmieci. III Dystrykt żyje dzięki śmieciom przekazywanym do II Dystryktu, za co I Dystrykt obdarza wszystkich wodą.
Miasto jest jednym organizmem, którego III Dystrykt jest podporą. Brudną, zasyfioną podporą. Bo kto chciałby marnować cenną wodę na prysznic?
Stamtąd wszyscy chcą się wydostać. Ale czy starczy im czelności, aby złożyć Podanie o przeniesienie do czegoś więcej niż II Dystryktu?

Jeśli mieszkasz w II Dystrykcie, to może nawet umiesz składnie pisać. Może stać Cię na szkołę dla dziecka, jeśli pracujesz w fabryce przerabiającej śmieci. A może jesteś technicznym w elektrowni i nawet częściej się myjesz?
Zdarza się, że obywatele II Dystryktu składają Podanie o przyjęcie na Wyspę. Plotki mówią, że niewiele z tych Podań zostało przyjętych...

A jeśli mieszkasz w "jedynce".... no cóż. Mówi się, że obywatele I Dystryktu mają prywatne łaźnie. Że są tam dwie Akademie. Że wytwarzają różne napoje i zatrzymują dla siebie. Na pewno są czyści, na pewno dostają szczepionki oraz leki z Wyspy.
Niektórzy z nich chcą do niej trafić, więc składają Podanie. Inni nie mają tej potrzeby.

A Ty?
A Ty jesteś urzędnikiem. Każdy 19-latek, który zyskał wysoką ocenę przydatności społecznej może zasiąść w Komisji i przez trzy sesje oceniać Podania innych. Jeśli nie pomyli się ani razu, dostanie Wpis, czyli elektroniczną informację, że - jakiekolwiek by ono nie było - jego Podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie.
Zatem starasz się. Starasz jak cholera, aby spełnić kryteria i zdecydować komu dasz lepsze życie, a kto zostanie na zawsze z brakiem nadziei.
Jesteś Bogiem.
Co zrobisz?

"Papers, please!" to parlor larp (gra, w której w większości rozmawia się i debatuje) skupiony na immersji i odczuwaniu swojej postaci. Wczuj się w sytuację, wykaż empatią, lub pozostań niewzruszony/a wobec nieszczęścia innych.
Rozegraj to moralnie... chociaż... czy to jest w ogóle możliwe?

WYMAGANIA: przestrzeń pozwalająca na umieszczenie trzech zespołów przy trzech stołach tak aby nie przeszkadzały sobie rozmawiając, kawa, herbata, naczynia, czajnik, opcjonalnie: [owoce w puszkach, tofu, kiwi, orzechy].
ILOŚĆ RÓL: 4 lub 10 lub 15 w zależności od tego, ilu graczy się zjawi. Larp nie ma ról unisex.
CZAS GRY: 2-3h gry + 1h warsztatów, briefingu i debriefingu

Cicha Gra

Co się stanie, gdy przeszłość zderzy się z teraźniejszością?
Od lat rodzina De Clare spotyka się dokładnie co trzy lata, aby "świętować" odnowienie przysięgi wieczystej Petera i Nathalie De Clare. Przysięga nie musi być odnawiana, lecz stary Juliusz De Clare wymagał, aby wszyscy stawiali się na tych"trzyrocznicach". Juliusz dbał o rodzinę.
Dziś, w dziesiątą trzeciorocznicę przysięgi wieczystej, rankiem o wschodzie słońca, Juliusz w wieku 146 lat popełnił samobójstwo.

De Clare nigdy nie zabijają siebie nawzajem, a tym bardziej nie poddają się w ten sposób! To ród czystej krwi czarodziejów, którzy z dumą służyli Czarnemu Panu, a teraz ze spokojem utrzymują swoją ciężko zapracowaną pozycję w świecie czarodziejów.

Czy wszyscy członkowie stawią się na celebrowaną rocznicę?
Kto otworzy spotkanie?
Co było powodem samobójstwa tak okrutnego, jakim był skok do kadzi z kwasem?
Czy rodzina, która od dawna rozrywana była pożogą konfliktów i niechęci rozpadnie się pod wpływem tego wydarzenia?

--------------------------------------------------------------------------------
Organizator wydarzenia: Nautilus Larps Project
Mistrz Gry: Szarańcza
Długość gry: 2h
Czy stroje są wymagane: Tak, ale pomożemy z ich zdobyciem.
Typ larpa: parlor, immersyjny, chamber, mroczny ciężki klimat
TRIGGERY:
- czystość rasowa
- czarna owca
- groźby i tortury
- przemoc psychiczna
- elementy obrzydliwe

 

WYMAGANIA: Zaciemnienie pomieszczenia lub gra podczas nocy, jeden stół z krzesłami, miejsce do prywatnych zwierzeń, czyli dodatkowe pomieszczenie lub po prostu większa sala, dostęp do przedłużaczy lub pozwolenie na użycie świec, syrop malinowy, woda. Przy pomieszczeniu do gry nie może znajdować się karaoke, Dance Dance Revolution, ani żadna atrakcja dudniąca hałasem.
CZAS GRY CAŁKOWITY: 2h larp + 1h warsztaty i briefing
ILOŚĆ RÓL: 15, jedynie jedna z ról jest unisex. 

Efekt Lucyfera

oczątek XX wieku, Wielka Brytania, zakład zamknięty dla obłąkanych. Siódemce pacjentów, którzy codziennie muszą przechodzić przez to piekło, zaproponowano drogę wyjścia. Udowodnienia, że są zdrowi i mogą być dobrymi członkami społeczeństwa. O tym jednak, ma zdecydować spotkanie z tajemniczym psychologiem.

“Efekt Lucyfera” to larp o ludziach którzy zgubili swoją drogę w życiu. Każdy z nich wylądował tu nie bez powodu, każda osoba ma swoją historię i bagaż który musi nosić. Czy jednak więdnięcie w tej karykaturze szpitala jest odpowiednim dla Was losem? Czy otępiające leki i nieludzkie traktowanie w tym onirycznym miejscu są rzeczywiście tym na co zasługujecie? Co za człowiek rości sobie prawo do decydowania czy jesteście “dobrymi ludźmi”? Niestety dokładnie ten sam który jako jedyny może Was stąd wypuścić.

Gra porusza tematy tabu i przedstawia wysoce skrajne przypadki tego co można, a nie trzeba nazywać złem. Z tego względu nie jest ona przeznaczona dla wszystkich. Jest to również gra skierowana na immersję i postawienie się w sytuacji osoby na skraju zmarnowanego życia. Pomimo iż larp nie jest nastawiony na akcję, a na rozmowę i odczucia, fizyczny poziom jest istotny - pacjenci nie są tu traktowani dobrze, a w szczególności nie z szacunkiem. Stroje nie są wymagane, pacjentom zostaną przygotowane proste białe piżamy, a dwóm postaciom lekarzy - kitle.

Nie jest to pomimo wszystko gra o szaleństwie i chorobach psychicznych, szczególnie tych prawdziwych. Inspiracją była przede wszystkim historia i ponura rzeczywistość początku zeszłego wieku. Dzieci pracujące w fabrykach, brutalne praktyki medyczne, narkotyki, pruderia, przemoc i nietolerancja wobec wszystkiego co obce.

Autorzy: Mikołaj “Joseph” Gano i Jakub “Rin” Jakubowski.

Triggery:
Gra porusza tematykę przemocy, narkotyków, wykorzystywania, choroby, wojny, religii i psychologii. Full touch.

 

WYMAGANIA: 
ILOŚĆ RÓL: 9, w tym 2 unisex
CZAS TRWANIA: 3h gry +1h briefingu i debriefingu

Kawiarnia Dusz

Kawiarnia na Dworcu Końca zaprasza wszystkie dusze zmęczone podróżą. Na dworcu zatrzymują się pociągi pędzące z przeszłości w przyszłość - jakkolwiek byś jej nie postrzegał. Czy umarłeś? To na pewno - wszystkie fizyczne aspekty zostawiłeś zanim pociąg zabrał Cię w podróż. W Kawiarni będziesz czekał na przesiadkę trzymając w dłoni bilet. Czy zdecydujesz się zostawić za sobą wspomnienia i wyruszyć w nieznane? Zapraszamy wszystkich, którzy chcą wypić kawę, wczuć się w klimat i stworzyć ulotną atmosferę Kawiarni. Na tę grę możesz wejść na kilka minut, a później ją opuścić, możesz też siedzieć godzinami z nostalgią witając nowe dusze. Postacie pochodzą z różnych czasów i miejsc, bowiem Dworzec Końca nie przejmuje się jednolitą strukturą czasu. Możesz tu zatem spotkać swojego dziadka, lub potomków żyjących w świecie, który Ty niegdyś tworzyłeś. Larp oparty o motywy z filmu "Atlas Chmur". Można do niego dołączyć w każdym momencie.

 

Mistrzowie Gry: Julia Majcherczyk, Anna Szewczyk, Julia Leśniewska, Olga Zasada


WYMAGANIA: duża sala z dużą ilością stolików i krzeseł, przestrzeń przed salą dla MGów, zakup gastronomicznych materiałów. Tryz lub cztery gniazdka na sali, listwa z bezpiecznikiem.
ILOŚĆ RÓL: Dla 3 godzin gry - 7 ról bazowych, nieograniczona ilość ról dla gości. Dla 7 godzin gry -14 ról bazowych, nieograniczona ilość ról dla gości. Wymagana jest wcześniejsza rekrutacja i kontakt z osobami z ról bazowych (obsługa kawiarni).
CZAS TRWANIA: 3 godziny gry + 1h rozstawiania scenografii LUB 7h gry+2h rozstawiania i zwijania scenografii. Jest to larp z gatunku on-going. Gracze mogą wchodzić i wychodzić z niego w dowolnym momencie. 7 osób z ról bazowych gra pełnego larpa, nie wychodzi z gry i dobrze się bawi napędzając fabułę dla gości.

Prelekcje i prezentacje

Nie-zwykłe karty postaci

Czy wiesz, że najciekawsza karta postaci nie mieści się na kartce papieru? Próbowałeś kiedyś stworzyć bohatera na podstawie jedynie jego portfela?

Czy można zaprojektować postać opartą o smak napoju? Zapraszamy na prelekcję na temat najciekawszych pomysłów ostatnich lat. Szybki przegląd pomoże pobudzić Waszą wyobraźnię i skłoni do innowacyjnego podejścia w Waszych grach. Podczas prelekcji będzie można podejść, przejrzeć, pootwierać, posmakować... doświadczyć kilkunastu innowacyjnych wielozmysłowych kart postaci, jakie były stworzone na potrzeby larpów Nautilus Larps Project w latach 2016-2019.

 

WYMAGANIA:  laptop i rzutnik oraz głośniki
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1-dowolnie
CZAS TRWANIA: 1-2 godzin

Co masz w głowie, graczu? Wykład o immersyjnej komunikacji.

Wielu Mistrzów Gry zadaje sobie pytanie: jak sprawić, aby larp lub sesja RPG były immersyjne?

Jest na to kilka odpowiedzi - niektóre zawierają oświetlenie, zapachy, przestrzeń, krzyczenie i inne tricki. W niniejszym wykładzie poruszymy temat mapy emocji i mapy pojęć - konstruktów myślowych organizujących umysł gracza. Jak mówić, aby "druga strona" komunikacji zrozumiała to, co chcieliśmy przekazać? Dlaczego "czujesz smutek" nie wywołuje immersji? Czy ktokolwiek potrafi stwierdzić, że czuje to, co opisał jego Mistrz Gry?
Słowa kontra odczuwanie z punktu widzenia studentki kognitywistyki i wieloletniej liderki jednego z lokalnych środowisk larpowych.

Podczas prelekcji będziecie możecie zostać poproszeni o wykonanie kilku ćwiczeń lub eksperymentów "na scenie".

WYMAGANIA: Rzutnik, komputer, głośniki.
CZAS TRWANIA: 1 - 1,5H
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: Dowolna

Fake it 'till you make it - larpy jako narzędzie

Masz chwilę, żeby załapać bakcyla larpowego? Zobacz jak można doświadczać siebie i innych graczy, jak stosować larpy jako narzędzie do samorozwoju i kształtowania środowiska wokół. Poznaj larpy od strony kognitywistycznej! Pojawią się tematy takie jak kształtowanie percepcji otoczenia, planistyczne podejście do zachowań społecznych, zwiększanie świadomości otoczenia. Prelekcja ma za zadanie pokazać jedynie początki nitek, za którymi można dojść do kłębków. Tematy wspomniane na niej mają swoje obszerne rozwinięcia, które każdy gracz dążący do samorozwoju powinien poznać.

 

WYMAGANIA: rzutnik, ale nieobowiązkowo
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: Dowolna
CZAS TRWANIA: 20min

Manipulacja w larpie i RPG

"Chcesz urozmaicić rozgrywkę w swojej sesji RPG i w larpie? Zastosuj techniki manipulacji!" Brzmi jak niezły eye-catcher, prawda? Owszem, jest nim, i tę manipulację możesz przełknąć spokojnie! Wiedz bowiem, że podczas prelekcji dowiesz się nie tylko o kierowaniu uwagi, warunkowaniu podczas gry i innych przyjemnostkach, ale także zostaniesz przepytany z zasad psychicznego BHP, jakie zastosujesz przy każdej prezentowanej technice. Nie uczymy metod tylko dla nich samych - chcemy pokazać jak doświadczać siebie oraz innych w sposób bezpieczny, który obu stronom da dobrą zabawę. Co w ofercie? Tworzenie dynamiki gry, manipulowanie słowami, tonem, mową ciała, oprawa graficzna gry, manipulacja behawioralna, świadomość konsekwencji własnych działań. Czyli bawmy się - ale bezpiecznie!

Wykład zawiera obowiązkową część na temat odpowiedzialności za psychikę graczy. Jeśli chcesz, aby tej części w nim nie było, nie powinieneś przychodzić na ten wykład.

Uczestnicy mogą zostać zaproszeni do krótkich eksperymentów lub scenek podczas wykładu.

WYMAGANIA: Komputer, rzutnik, głośniki
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: Dowolna
CZAS TRWANIA: 1,5 - 2H