Osiem Świeczek (14.04.2018)

Twórca

Anna „Szarańcza” Szewczyk

Ilość edycji

1

Ilość uczestników

5-7

Typ

Blackbox

Informacje przed grą

Sesja RPG, zmieszana z larpowymi elementami. Setting: autorski.

Styl: Psychologiczna, lekko psychodeliczna, lekko mroczna sesja RPG z elementami larpa. Świat nie będzie otwarty, a w każdej scenie gracze będą musieli odkryć pattern.

Nacisk na: psychikę postaci, traumy, przeżycia, emocje, storytelling.

Fabuła: Ostatnie ludzkie awatary uwikłane/zapisane w pamięci symulacji komputerowej zostały aktywowane. Przez osiem świeczek gracze będą podróżować po ośmiu symulacjach… Ich zachowanie zdecyduje o tym, jakie kroki podejmie komputer zarządzający symulacją. Czy pozwoli im żyć? Czy skarze ich na wieczną tułaczkę? A może umrą po wypaleniu się ósmej świeczki?

Chcieliby umrzeć.

Zmiana, zmiana, zmiana. Każda świeczka to inna gra, inny świat, inne zadanie. Czas świeczki jest ograniczony, bowiem kiedy wypali się fizyczna jej reprezentacja na stole graczy, scena natychmiast się skończy. Każda symulacja będzie zagadką, sytuacją, w której muszą się odnaleźć awatary. Na początku symulacji gracze ciągną karty Modyfikacji, które dodadzą coś do ich psychiki, jakby były jej częścią od zawsze.

Każdy gracz otrzyma jedną możliwość krzyknięcia „Zmień to!” w trakcie sesji. Wówczas Mistrz Gry musi zmienić swoją ostatnią decyzję zgodnie z zasadami danej symulacji.

Każda symulacja będzie zawierała minimum jedną scenę/akcję, którą gracze muszą odegrać fizycznie, obok stołu (Blackbox). Jej powodzenie zależy od dobrego odegrania sceny, a nie od mechaniki.

UWAGA. Podczas gry zostaną użyte techniki manipulacji zmysłami. Być może jakąś część gry uczestnicy będą związani, zaślepieni lub spędzą w ciemności. Możliwe będzie też użycie zapachów oraz nagród w postaci przekąsek/napojów.

Dodaj komentarz