Hibernatus (06.03.16)

Twórca

Ilość edycji

0

Ilość ról

0

Typ

O grze

Hibernatus był eksperymentem, zarówno na poziomie konstrukcji gry jak i udzielania informacji uczestnikom.

Jedna grupa (wybrana na podstawie formularza zgłoszeniowego) wiedziała jedynie, że postacie brały udział w wysokopłatnych testach komór kriogenicznych. Gracze otrzymali kwestionariusze osobowości, medyczne odpowiedniki kart pacjenta oraz ulotkę. Przez cały czas przygotowania do larpa nie otrzymali żadnej wiadomości, która mogłaby dać im wskazówkę co do treści gry.

Druga grupa uczestników otrzymała pełne informacje o świecie:
Jest rok 2116. Wskutek nieznanego czynnika roślinność połknęła niemal wszystkie wsie. Lasy zamieniły się w Dżunglę, i choć dalej pozostają lasami, wydaje się jakby władała nimi dziwna inteligencja. Człowiek jest przez nie atakowany, a przypadkowi wycieczkowicze szybko zabijani przez uprzednio niegroźne zwierzęta. Ludzkość schroniła się w miastach, pokładając nadzieję w superkomputerach. Te również zyskały świadomość. Większość z nich wprowadziła nakaz chipowania i obowiązkowych szczepień "czynnika białkowego". Jednostki humanoidalne stały się żyjącymi częściami superkomputerów, utrzymywane w zwykłym trybie życia jedynie dzięki ich kaprysowi. Najjaśniejsza Pani Poznań (bo tak kazała się nazywać SI miasta Poznania) wciąż poszukuje ratunku dla ustawicznie atakowanego przez Dżunglę miasta. Odkrywa w podziemiach Parku Wilsona (teraz: Park Technologiczny imienia Alana Turinga) komory z wciąż zahibernowanymi pacjentami. Ponieważ są oni nieświadomi sytuacji, nie posiadają chipów a także mogą być odporni na wirusy zabijające ludzi w Dżungli, Najjaśniejsza Pani Poznań rzuca swoich naukowców do akcji.
Cel: przebadać, uwarunkować, wybrać grupę uderzeniową. Tych, którzy nie będą się nadawać, zabić.

Zdjęcia