Ziarna (14.07.2017)

Twórca

Która edycja?

0

Ilość ról

0

Typ

O grze

"Gdy zasiadłem wreszcie w fotelu, w moją twarz wpatrywało się sześć par oczu. Odrzucone, niechciane, małe niewinne buzie miały być odtąd całym moim światem. Ich marzenia - moimi marzeniami. Ich dusze zostały poddane mojej opiece, i chodź daleki byłem od chęci ograniczania ich, miałem pewność że nie dopuszczę do ich upadku.
- Jestem Dziadek John, a to jest moja rezydencja. Zgodnie z prawem tego kraju staniecie się dorośli za wiele, wiele lat, gdy skończycie wiosen dwadzieścia. Do tego momentu będziemy sobie rodziną. Witajcie w Domu. "

Ziarna to larp o dorastaniu. Nie takim zwykłym, gdzie dzieją się rzeczy przewidywalne, a emocje idą stałym torem przewidzianym przez Mistrza Gry. Tutaj niewiele będzie interwencji prowadzącego. Każdy z Was na początku gry ukształtuje swojego partnera z pary (a będą trzy pary) tak, aby w jego życiu pojawiły się konkretne wydarzenia. Czy to będzie sen? A może spotkanie z kimś ważnym? Czy inspirację zaczerpniesz ze swojego życia, czy wymyślisz coś zupełnie nowego? To eksperyment w eksperymencie. Czas, gdzie Ty sam będziesz mógł ustalić jak na początku gry postać Twojego partnera postrzega świat. W jego życiu zdarzą się rzeczy, które on sam wybierze, ale również pojawią się trzy wydarzenia zaplanowane przez Ciebie.
Jak zmienią się Ziarna, hodowane w Domu bez kontaktu ze światem, gdy nadejdzie czas odlotu z gniazda?
Czy ustawiczne lekcje sztuki prowadzone przez Dziadka mają jakikolwiek cel?
Dlaczego Dziadek John tak obsesyjnie zakazuje dalekich wycieczek?

Larp ma być z założenia studium emocji. Zachęcamy do tworzenia mocnych scen, do grania ciszą oraz niedopowiedzeniami. Gra ma formę łączoną z jeepformem - niektóre sceny będą sterowane przez graczy opowiadających jakiś fragment życia ich postaci, inne pozostaną otwartą kwestią. Dodatkowym elementem będą tu techniki pozwalające postaciom nieświadomym pewnych zdarzeń - nie widzieć ich treści i pozostać nieuświadomionym jako gracze.